Wil je persoonlijk nieuws ontvangen en op de hoogte zijn van alle kanalen die je volgt?

Blijf op de hoogte!

Ontvang nieuws speciaal voor jou!

Zwangeren portaalVeelgestelde vragenVeelgestelde vragen uitgerekende datum klopt niet

Weekmail - Mijn uitgerekende datum klopt niet

ZP® - Magazine

, 2 November 2020 15:04Laatste update op: 11 January 2021 18:36

Heb je een weekmail ontvangen waarin je week niet klopt of zie je dit terug in je account?

Als je je dossier accepteert worden de gegevens uit je dossier overgenomen in je account en zie je de juiste datum staan.

  • Login via: www.zwangerenportaal.nl
  • Ga naar 'mijn dossier' in jouw dashboard
  • Accepteer je dossier (rechtsbovenin)

Als je op 'accepteren' klikt kan je jouw dossier gegevens inzien bij 'mijn dossier' en worden alle gegevens opgehaald uit je dossier.

Wanneer er geen te accepteren dossier is, neem dan even contact op met de verloskundigenpraktijk. Ze moeten dan waarschijnlijk het dossier nog delen.

Mijn dossierStuur een e-mail naar jouw praktijk

Meer over dit onderwerp:

  • Veelgestelde vragen (FAQ)
  • Magazine

  • Mijn week

  • Zoeken

  • Dashboard