1
×

Inbox

  • Notificaties0
  • Taken0

Notificaties

    Terug

    Dossier - Ik krijg een foutmelding

    Gepubliceerd op: 11-2-2020Bewerkt op: 8-4-2022
    ZP® - Magazine Gepubliceerd op: 11-2-2020Bewerkt op: 8-4-2022
    Geschreven door: ZP® - Magazine
    Krijg je een foutmelding te zien in je dossier?

    Dit kan meerdere oorzaken hebben. Je hebt een geverifieerd account nodig en je dossier moet al gekoppeld zijn door jouw verloskundige. Check of deze beide zaken in orde zijn.

    Als dat zo is en je kunt nog steeds niet in je dossier, probeer dan de volgende stappen:

    Mocht het dan nog niet lukken, stuur dan een mail met een screenshot van de foutmelding via onderstaand formulier.

    Vermeld daarbij ook op welk apparaat en in welke browser je de foutmelding te zien krijgt.

    • Feed

    • Mijn week

    • Cursusportaal

    • Community

    • Dashboard