Wil je persoonlijk nieuws ontvangen en op de hoogte zijn van alle kanalen die je volgt?

Blijf op de hoogte!

Ontvang nieuws speciaal voor jou!

Zwangeren portaalVeelgestelde vragenFoutmelding

Dossier - Ik krijg een foutmelding

ZP® - Magazine

, 2 November 2020 23:17Laatste update op: 11 January 2021 18:36

Krijg je een foutmelding te zien in je dossier?

Dit kan meerdere oorzaken hebben. Je hebt een geverifieerd account nodig en je dossier moet al gekoppeld zijn door jouw verloskundige. Check of deze beide zaken in orde zijn.

Als dat zo is en je kunt nog steeds niet in je dossier, probeer dan de volgende stappen:

Mocht het dan nog niet lukken, stuur dan een mail met een screenshot van de foutmelding naar info@zwangerenportaal.nl. Vermeld daarbij ook op welk apparaat en in welke browser je de foutmelding te zien krijgt.

Meer over dit onderwerp:

  • Veelgestelde vragen (FAQ)
  • Magazine

  • Mijn week

  • Zoeken

  • Dashboard