Wil je persoonlijk nieuws ontvangen en op de hoogte zijn van alle kanalen die je volgt?

Blijf op de hoogte!

Ontvang nieuws speciaal voor jou!

Zwangeren portaalVeelgestelde vragenBuitenlands telefoonnummer verifieren

Account - Ik heb een buitenlands telefoonnummer en kan mijn account niet verifiëren

ZP® - Magazine

, 2 November 2020 11:54Laatste update op: 11 January 2021 18:18

Heb je een buitenlands telefoonnummer en lukt het niet om deze te verifiëren? Lees hier waarom.

Helaas kunnen we geen code versturen naar buitenlandse telefoonnummers. Je kunt een Nederlandse (provider) simkaart aanschaffen om te kunnen verifiëren. Stuur vervolgens je nieuwe telefoonnummer naar info@zwangerenportaal.nl

Vermeld altijd de volgende gegevens:

  • Gebruikersnaam
  • Telefoonnummer
  • E-mailadres

English: Unfortunately we cannot send a code to foreign telephone numbers. You can purchase a Dutch (provider) SIM card to verify your account. Please send this to info@zwangerenportaal.nl so that you can verify.

Stuur een e-mail

Meer over dit onderwerp:

  • Veelgestelde vragen (FAQ)
  • Magazine

  • Mijn week

  • Zoeken

  • Dashboard