1
×

Inbox

  • Notificaties0
  • Taken0

Notificaties

    Terug

    Veelgestelde vragen - jouw dossier

    Gepubliceerd op: 7-12-2018Bewerkt op: 8-4-2022
    ZP® - Magazine Gepubliceerd op: 7-12-2018Bewerkt op: 8-4-2022
    Geschreven door: ZP® - Magazine
    Op deze pagina vind je de veelgestelde vragen met betrekking tot jouw dossier.

    Dossier

    Hoe kom ik in mijn dossier?

    Log in met je zwangerenportaal ID en ga naar ‘mijn profiel’. Kies vervolgens voor ‘mijn dossier’. Je ziet dan een knop ‘integraal geboortedossier’ staan, klik hierop.

    Waarom zie ik mijn oude dossier?

    Jouw verloskundige heeft dan een oud dossier gekoppeld in plaats van jouw nieuwe dossier. Jouw verloskundige is de enige die dit kan veranderen, dus we raden je aan om contact op te nemen met jouw verloskundige.

    Waarom kan ik niet in mijn dossier?

    Dit kan meerdere oorzaken hebben.
    Je hebt een geverifieerd account nodig en je dossier moet al gekoppeld zijn door jouw verloskundige. Check of deze beide zaken in orde zijn.
    Als dat zo is en je kunt nog steeds niet in je dossier, probeer dan de volgende stappen:
    Wis je browser geschiedenis op https://www.browserchecker.nl/cache-bestanden-verwijderen of pas je cookie-instellingen aan op: https://www.browserchecker.nl/cookies-verwijderen-instellen.
    Je kunt ook proberen in te loggen via een andere browser, of op een ander apparaat zoals een laptop/pc/iPad of smartphone.

    Mocht het dan nog niet lukken, stuur dan een mail met een screenshot van de foutmelding via onderstaand formulier.

    Ik kan mij echo-foto’s niet zien in mijn dossier, wat nu?

    Allereerst is het nodig dat jouw dossier is gekoppeld. Zodra je verloskundige dit heeft gedaan, heb je inzage in jouw dossier. Het kan echter ook zijn dat jouw verloskundigenpraktijk geen foto’s kan plaatsen in je dossier. Vraag dit na bij je verloskundige.

    Waar vind ik mijn echofoto's?

    Zodra je bent ingelogd ga je naar mijn profiel. Dan kijk je bij 'mijn dossiers'.
    Je opent je dossier en je ziet de tijdlijn.
    Dan scroll je naar beneden totdat je echo onderzoek ziet staan (kleine letters met datum). Klik hierop en scroll naar beneden.
    Hier vind je je foto's.

    Ik heb mijn account nu geverifieerd, maar ik zie nog geen afspraken in mijn dossier. Moet er nog iets gebeuren?

    Jouw verloskundige moet jouw dossier nog koppelen. Zij doet dit wanneer zij hiervoor een geschikt moment vindt.

    Ik ben zelf verloskundige. Hoe kan ik mijn dossier inzien?

    Stuur even een bericht via onderstaand formulier en we nemen contact met je op. Hiervoor moeten we namelijk iets instellen zodat je met je eigen ID kunt inloggen.

    Klik hier voor overige vragen

    • Feed

    • Mijn week

    • Cursusportaal

    • Community

    • Dashboard