1
×

Inbox

  • Notificaties0
  • Taken0

Notificaties

    Wil je persoonlijk nieuws ontvangen en op de hoogte zijn van alle kanalen die je volgt?

    Blijf op de hoogte!

    Ontvang nieuws speciaal voor jou!

    Veelgestelde vragen - jouw afspraken

    ZP® - Magazine

    , 12 juli 2018 11:29Laatste update op: 9 mei 2022 21:42

    Op deze pagina vind je de veelgestelde vragen met betrekking tot jouw afspraken.

    Afspraak

    Ik heb binnenkort een afspraak met de verloskundige, maar ik ben verhinderd.

    Voor een wijziging of annulering van een afspraak met je verloskundige neem je rechtstreeks contact op met met je verloskundige en niet met zwangerenportaal.nl.

    Waarom zie ik geen locatie bij mijn afspraak?

    Waarschijnlijk is jouw verloskundige dit vergeten te vermelden. Je kunt het best even contact opnemen met je verloskundige om dit na te vragen.

    Ik zie mijn afspraken niet staan. Hoe kan dit?

    Het kan zijn dat jouw afspraak eerder gemaakt is dan dat jij gekoppeld bent aan zwangerenportaal.nl. Of het kan zijn dat jouw verloskundige jouw dossier/afspraken nog niet heeft gekoppeld, waardoor jij jouw gegevens nog niet kunt inzien. Jouw verloskundige doet dit wanneer zij hiervoor een geschikt moment vindt.

    Klik hier voor overige vragen

    • Feed

    • Mijn week

    • Cursusportaal

    • Community

    • Dashboard