img

Veelgestelde vragen - jouw account

Op deze pagina vind je de veelgestelde vragen met betrekking tot jouw account op zwangerenportaal.nl.

Account

Hoe zie ik of mijn account geverifieerd is?

Zodra je je e-mailadres en mobiele telefoonnummer hebt geverifieerd is jouw account klaar en koppelt jouw verloskundige het dossier op een geschikt moment.

Bij het aanmaken van mijn account heb ik een verkeerd telefoonnummer of e-mailadres ingegeven, wat nu?

Stuur een mail naar info@zwangerenportaal.nl om je gegevens te wijzigen. Je gegevens dienen overeen te komen met de gegevens bij de verloskundigenpraktijk. Daarna kunnen we je account verifiëren.

Ik heb een buitenlands telefoonnummer en kan mijn account niet verifiëren.

Helaas kunnen we geen code versturen naar buitenlandse telefoonnummers. Je kunt een Nederlandse (provider) simkaart aanschaffen om dit te doen.

Mijn account werkt niet goed (ik kan mijn dossier of afspraken niet inzien, terwijl ze er wel zijn). Ik zou mijn account graag willen verwijderen en een nieuwe aanmaken. Hoe kan ik dat doen?

Het kan zijn dat jouw afspraak eerder gemaakt is dan dat jij gekoppeld bent aan zwangerenportaal.nl. Of het kan zijn dat jouw verloskundige jouw dossier/afspraken nog niet heeft gekoppeld, waardoor jij jouw gegevens nog niet kunt inzien. Jouw verloskundige doet dit wanneer zij hiervoor een geschikt moment vindt. Je hoeft je account dus niet te verwijderen. Vraag eventueel aan je verloskundige om je account te koppelen aan zwangerenportaal.nl.

Ik heb al een geverifieerd account, maar ik blijf uitnodigingen krijgen. Kan dat gestopt worden?

Als jouw account is gekoppeld door jouw verloskundige én je hebt dezelfde gegevens ingevuld zoals die bekend zijn bij jouw verloskundige, dan zou dit niet moeten gebeuren. Check deze zaken eerst. Als dit allemaal correct is, neem dan contact op met info@zwangerenportaal.nl.

Ik ontvang geen verificatiemail voor mijn account. Wat nu?

Dit kan aan je mailinstellingen liggen, check je spam/ongewenste e-mailmap. Is het ook daar niet aangekomen stuur dan een mail met je ID/username zodat we je opnieuw een link kunnen sturen.

Mijn verloskundige kan mijn account niet linken wat nu?

Wanneer je dezelfde gegevens (e-mailadres en mobiel telefoonnummer) hebt ingevoerd bij je ID als die bekend zijn bij je verloskundige, dan zou dit niet moeten gebeuren. Neem dan contact op met info@zwangerenportaal.nl.

Afmelden

Ik heb een miskraam gehad en wil me afmelden, hoe doe ik dat?

Onderaan elke mail staat een ‘schrijf me uit’ knop. Klik hierop en kies de velden die je niet op ‘actief’ wilt hebben staan.

Hoe verwijder ik mijn account?

Stuur een bericht naar info@zwangerenportaal.nl en we verwijderen jouw account.

Ik wil graag mijn abonnement voor de tijdschriften van Ouders van nu opzeggen.

Tijdschriften zoals die van Ouders van nu zijn geen dienst van zwangerenportaal.nl. Neem voor informatie over abonnementen van tijdschriften direct contact op met de betreffende uitgever/instantie.

Klik hier voor overige vragen

Vind je niet het antwoord dat je zoekt? Stuur dan een e-mail naar info@zwangerenportaal.nl

Bewaren:
Laat van je horen! Was dit waardevol voor jou?

Dagelijks handige info over jouw zwangerschap? Volg ons!