Wil je persoonlijk nieuws ontvangen en op de hoogte zijn van alle kanalen die je volgt?

Blijf op de hoogte!

Ontvang nieuws speciaal voor jou!

Ben je tevreden over onze zorg?

Verloskundig Centrum Meno

, 21 April 2021 19:51Laatste update op: 17 May 2021 11:39

Wij willen jou graag persoonlijke en deskundige zorg bieden. Daarom horen we graag van je hoe je onze zorg ervaren hebt.

~ For English, see below ~

Als verloskundigen willen wij graag persoonlijke en deskundige zorg van kwaliteit bieden. Daar doen wij veel aan, zoals het volgen van nascholingen en het actief deelnemen in het Netwerk Geboortezorg Rivierenland. Hiermee houden wij ons kennis en vaardigheden op peil en voldoen wij aan de eisen van het Kwaliteitsregister voor verloskundigen.

Maar wij horen ook graag jouw mening over onze zorg.

Door jouw mening aan ons te laten weten, help je ons de geboden zorg zo passend en persoonlijk mogelijk te houden.

Zijn er dingen waar je minder tevreden over bent, of die beter hadden gekund? Bel of mail ons dan. Wij bespreken dit graag met je.

Mocht je hierna nog een klacht over ons willen indienen, dan bieden wij een klachtenprocedure.

Als je tevreden over onze zorg bent, mag je ons dit natuurlijk ook altijd laten weten! Via telefoon of e-mail, maar ook door middel van een review op bijvoorbeeld Google of Zorgkaart Nederland.


As midwifes we like to provide personal en expert pregnancycare. To maintain and improve our expertise, we attend educational courses and take an active role in the regional network for maternity care (Netwerk Geboortezorg Rivierenland). With this, we meet the requirements of the qualityregister for midwives.

But we also like to hear your opinion about our care.

To share your opinion about the provided care, you can help us to keep it as personal and fitting as possible.

Are you not satisfied about anything in our care, or are there things which can be improved? Please, let us know by phone or e-mail. We would like to discuss this with you.

If you want to file an official complaint after discussing it with us, we offer you an official complaint procedure.

If you are happy and satisfied about our care, we also like to hear of course! You can let us know through phone or e-mail, but als with a review on, for example, Google or Zorgkaart Nederland.

  • Magazine

  • Mijn week

  • Zoeken

  • Dashboard