Wil je persoonlijk nieuws ontvangen en op de hoogte zijn van alle kanalen die je volgt?

Blijf op de hoogte!

Ontvang nieuws speciaal voor jou!

Account - Mijn verloskundige kan mijn account niet linken, wat nu?

ZP® - Magazine

, 2 November 2020 14:00Laatste update op: 11 January 2021 18:18

Geeft jouw verloskundige aan dat het niet mogelijk is om je account te koppelen? Lees hier wat je kunt doen.

Wanneer je dezelfde gegevens (e-mailadres en mobiel telefoonnummer) hebt ingevoerd in je zwangerenportaal account als de gegevens (e-mailadres en telefoonnummer) die bekend zijn bij je verloskundige, dan zou dit niet moeten gebeuren. Een koppeling vindt plaats op basis van het e-mailadres en telefoonnummer. Zorg dat deze overeenkomen. Mocht dit niet zo zijn, neem dan contact op met info@zwangerenportaal.nl en vermeld in je e-mail:

  • Gebruikersnaam
  • Telefoonnummer
  • E-mailadres
Stuur een e-mail

Meer over dit onderwerp:

  • Veelgestelde vragen (FAQ)

Gerelateerde artikelen

Gerelateerde artikelen

Wil je persoonlijk nieuws ontvangen en op de hoogte zijn van alle kanalen die je volgt?

Blijf op de hoogte!

Ontvang nieuws speciaal voor jou!

Groeikalender
Magazine