1
×

Inbox

  • Notificaties0
  • Taken0

Notificaties

    Terug

    Account - Mijn verloskundige kan mijn account niet linken, wat nu?

    Gepubliceerd op: 11-2-2020Bewerkt op: 8-4-2022
    ZP® - Magazine Gepubliceerd op: 11-2-2020Bewerkt op: 8-4-2022
    Geschreven door: ZP® - Magazine
    Geeft jouw verloskundige aan dat het niet mogelijk is om je account te koppelen? Lees hier wat je kunt doen.

    Wanneer je dezelfde gegevens (e-mailadres en mobiel telefoonnummer) hebt ingevoerd in je zwangerenportaal account als de gegevens (e-mailadres en telefoonnummer) die bekend zijn bij je verloskundige, dan zou dit niet moeten gebeuren. Een koppeling vindt plaats op basis van het e-mailadres en telefoonnummer. Zorg dat deze overeenkomen. Mocht dit niet zo zijn, neem dan contact op via onderstaand formulier en vermeld in je e-mail:

    • Gebruikersnaam
    • Telefoonnummer
    • E-mailadres
    • Feed

    • Mijn week

    • Cursusportaal

    • Community

    • Dashboard