1
×

Inbox

  • Notificaties0
  • Taken0

Notificaties

    Wil je persoonlijk nieuws ontvangen en op de hoogte zijn van alle kanalen die je volgt?

    Blijf op de hoogte!

    Ontvang nieuws speciaal voor jou!

    Account - Mijn verloskundige kan mijn account niet linken, wat nu?

    ZP® - Magazine

    , 2 november 2020 14:00Laatste update op: 4 augustus 2022 20:15

    Geeft jouw verloskundige aan dat het niet mogelijk is om je account te koppelen? Lees hier wat je kunt doen.

    Wanneer je dezelfde gegevens (e-mailadres en mobiel telefoonnummer) hebt ingevoerd in je zwangerenportaal account als de gegevens (e-mailadres en telefoonnummer) die bekend zijn bij je verloskundige, dan zou dit niet moeten gebeuren. Een koppeling vindt plaats op basis van het e-mailadres en telefoonnummer. Zorg dat deze overeenkomen. Mocht dit niet zo zijn, neem dan contact op via onderstaand formulier en vermeld in je e-mail:

    • Gebruikersnaam
    • Telefoonnummer
    • E-mailadres

    Meer over dit onderwerp:

    • Veelgestelde vragen (FAQ)
    • Feed

    • Mijn week

    • Cursussen

    • Community

    • Dashboard