Wil je persoonlijk nieuws ontvangen en op de hoogte zijn van alle kanalen die je volgt?

Blijf op de hoogte!

Ontvang nieuws speciaal voor jou!

Account - Mijn verloskundige kan mijn account niet linken, wat nu?

ZP® - Magazine

, 2 November 2020 14:00Laatste update op: 11 January 2021 18:18

Geeft jouw verloskundige aan dat het niet mogelijk is om je account te koppelen? Lees hier wat je kunt doen.

Wanneer je dezelfde gegevens (e-mailadres en mobiel telefoonnummer) hebt ingevoerd in je zwangerenportaal account als de gegevens (e-mailadres en telefoonnummer) die bekend zijn bij je verloskundige, dan zou dit niet moeten gebeuren. Een koppeling vindt plaats op basis van het e-mailadres en telefoonnummer. Zorg dat deze overeenkomen. Mocht dit niet zo zijn, neem dan contact op met info@zwangerenportaal.nl en vermeld in je e-mail:

  • Gebruikersnaam
  • Telefoonnummer
  • E-mailadres

Meer over dit onderwerp:

  • Veelgestelde vragen (FAQ)
  • Magazine

  • Mijn week

  • Zoeken

  • Dashboard