1
×

Inbox

  • Notificaties0
  • Taken0

Notificaties

    Terug

    SOS echocentrum "de Schoot" | SOS Ultrasound centre "de Schoot" |

    Gepubliceerd op: 7-23-2021Bewerkt op: 7-23-2021
    Verloskundigenpraktijk Bolwerk Gepubliceerd op: 7-23-2021Bewerkt op: 7-23-2021
    Geschreven door: Verloskundigenpraktijk Bolwerk
    Help needed!

    Lieve Dames

    Helaas zijn vanwege een storing alle afspraken uit de agenda van echocentrum de Schoot verdwenen. Deze afspraken gaan gewoon door, maar om nieuwe afspraken te kunnen plannen, is het handig om te weten wanneer het kan.

    Daarom ontvangen wij graag de volgende informatie van jou:

    • je meisjesachternaam
    • datum en tijdstip van jullie geplande echo
    • type echo (waarom heb je een afspraak)
    • jouw geboortedatum

    Je kunt dit mailen naar: info@de-schoot.nl

    Het kan zijn dat je de mail van woensdag ook ontvangen hebt en al gereageerd hebt. Dan hoef je de informatie niet nogmaals te mailen.

    Wij doen onze uiterste best om de afspraken zo soepel mogelijk te laten verlopen en hopen op je begrip.

    ———————————————————————————————————————————

    Unfortunately all our already scheduled appointments at echocentrum de Schoot are lost due to a malfunction of the system. All the scheduled appointments will go through, but to be able to schedule new appointments we need to know when we can schedule them.

    That is why we ask you to to give us the following information:

    • family name (not married)
    • date and time ultrasound
    • which ultrasound
    • your date of birth

    You can send it to: info@de-schoot.nl

    If you already received an email and responded to it, you don’t need to do email us again.

    We do our best to recover all appointments and ask for your understanding.

    • Feed

    • Mijn week

    • Cursusportaal

    • Community

    • Dashboard