1
×

Inbox

  • Notificaties0
  • Taken0

Notificaties

    Terug

    1-op-1 chat met cliënten

    Gepubliceerd op: 3-24-2020Bewerkt op: 4-9-2020
    ZP® - Magazine Gepubliceerd op: 3-24-2020Bewerkt op: 4-9-2020
    Geschreven door: ZP® - Magazine
    De uitbraak van het coronavirus zorgt ervoor dat dagelijkse processen anders lopen dan gewend. Goede communicatie is op een moment als deze essentieel. Daarom proberen wij te denken vanuit oplossingen: wat kunnen wij doen om jullie zoveel mogelijk te ontlasten en ervoor te zorgen dat de communicatie, ondanks COVID-19, nog steeds soepel verloopt? Naast dat we videobellen als alternatief bieden voor een consult, willen we de 1-op-1 communicatie tussen jullie en cliënten nog efficiënter laten verlopen. Daarom introduceert Onatal een nieuwe chatfunctie waarbij de cliënt via zwangerenportaal.nl een eenvoudig met jullie kan communiceren.

    Overzichtelijk en laagdrempelig

    In deze tijd kan het lastig zijn om het overzicht te bewaren. Cliënten hebben vragen en zullen deze via verschillende kanalen stellen: telefonisch, via de mail, etcetera. Het chatten is, net als het videobellen, volledig binnen het dossier in Onatal geïntegreerd. Hierdoor heb je tijdens het chatten gelijk toegang tot alle gegevens van de cliënt, wel zo makkelijk. Ook is het laagdrempelig en eenvoudig voor de cliënt. Zij kan namelijk direct de vraag stellen, zonder een mail op te stellen of in een telefonische wachtrij te wachten.

    Veilige omgeving

    Tijdens de gesprekken met cliënten gaat het om vertrouwelijke informatie. Het is dan belangrijk dat deze gesprekken in een veilige omgeving plaatsvinden. Doordat de chatfunctie binnen Onatal is geïntegreerd, kan deze veilige omgeving worden gegarandeerd.

    Voor iedereen toegankelijk

    Niet alleen jij, maar ook je collega’s hebben toegang tot de chat. De chat is niet gelimiteerd tot één apparaat, waardoor er geen telefoonnummer of toestel overgedragen hoeft te worden om vragen via de chat te beantwoorden. Zo kan iedereen een steentje bijdragen om cliënten te woord te staan.

    Reageer op eigen gelegenheid

    De chat is niet per definitie live, waardoor je op het door jou gekozen moment de vragen van cliënten kunt beantwoorden. Je zult dus geen afleidende notificaties ontvangen tijdens je dienst.

    Bijlagen versturen

    De chat biedt ook de mogelijkheid om bijlagen te versturen zoals een document, PDF, rodebandkaart, verwijsbrieven etc. Zo kun je de cliënt gelijk de benodigde informatie sturen.

    Direct aan de slag?

    Wil je direct gebruikmaken van deze chatfunctie? Mail dan naar info@zwangerenportaal.nl.

    • Feed

    • Mijn week

    • Cursusportaal

    • Community

    • Dashboard