1
×

Inbox

  • Notificaties0
  • Taken0

Notificaties

    Terug

    Account - Mijn account is geblokkeerd. Wat moet ik doen?

    Gepubliceerd op: 11-2-2020Bewerkt op: 8-4-2022
    ZP® - Magazine Gepubliceerd op: 11-2-2020Bewerkt op: 8-4-2022
    Geschreven door: ZP® - Magazine
    Wanneer je meermaals het verkeerde wachtwoord ingeeft of je account nog niet hebt geverifieerd en je wachtwoord ingeeft, dan wordt je account geblokkeerd. Lees hier hoe je dit kunt oplossen.

    Wanneer jouw account geblokkeerd is komt dit vaak doordat je te vaak een verkeerd wachtwoord hebt ingevuld. Je kunt een mail sturen via onderstaand formulier om je account te laten resetten. Je dient je account opnieuw te verifiëren via de verificatiemail die wij je toesturen. Controleer ook in je browser welk wachtwoord je opslaat. De ervaring leert dat browsers vaak wachtwoorden opslaan en invullen. Hierdoor vul je wellicht een verkeerd wachtwoord in.

    Vermeld in je mail altijd:

    • Gebruikersnaam
    • Telefoonnummer
    • E-mailadres

    Zonder deze gegevens kunnen wij geen aanpassingen doen aan het account.

    • Feed

    • Mijn week

    • Cursusportaal

    • Community

    • Dashboard