Wil je persoonlijk nieuws ontvangen en op de hoogte zijn van alle kanalen die je volgt?

Blijf op de hoogte!

Ontvang nieuws speciaal voor jou!

Account - Mijn account is geblokkeerd. Wat moet ik doen?

ZP® - Magazine

, 2 November 2020 14:12Laatste update op: 11 January 2021 18:35

Wanneer je meermaals het verkeerde wachtwoord ingeeft of je account nog niet hebt geverifieerd en je wachtwoord ingeeft, dan wordt je account geblokkeerd. Lees hier hoe je dit kunt oplossen.

Wanneer jouw account geblokkeerd is komt dit vaak doordat je te vaak een verkeerd wachtwoord hebt ingevuld. Je kunt een mail sturen naar info@zwangerenportaal.nl om je account te laten resetten. Je dient je account opnieuw te verifiëren via de verificatiemail die wij je toesturen. Controleer ook in je browser welk wachtwoord je opslaat. De ervaring leert dat browsers vaak wachtwoorden opslaan en invullen. Hierdoor vul je wellicht een verkeerd wachtwoord in.

Vermeld in je mail altijd:

  • Gebruikersnaam
  • Telefoonnummer
  • E-mailadres

Zonder deze gegevens kunnen wij geen aanpassingen doen aan het account.

Meer over dit onderwerp:

  • Veelgestelde vragen (FAQ)
  • Magazine

  • Mijn week

  • Zoeken

  • Dashboard